Elektromos eszközök garanciális beüzemelése és cseréje

Elektromos készüléket vásároltál? Lecseréled a gáztűzhelyet elektromosra? Megérkezett az új villanybojlered? Őrizd meg a garanciád, bízd Fantasztikus szakemberekre a beüzemelést!

  • Akár már a vásárlás napján
  • Garanciaérvényesítés
  • Áramkörök ellenőrzése
  • Online időpontfoglalás
  • 100+ márka garanciaérvényesítése
  • Nem létező irányítószám. Adj meg egy valós irányítószámot.
Media logos

Milyen készülékeknél fontos a garanciális beüzemelés?

Nemcsak a készülék beüzemelése villanyszerelőink feladata, hanem a megfelelő keresztmetszetű kábelezés és biztosítás ellenőrzése is. Sokan térnek át mostanában gázkészülékről elektromos eszközre, azonban kevesen tudják, hogy ehhez bizony sok mindenre érdemes odafigyelni vagyonuk és a saját védelmünk érdekében egyaránt.

Villanybojler, elektromos főzőlap, sütő

Ezek az eszközök jelentős áramfelvétellel dolgoznak, ezért kiemelten fontos, hogy külön áramkörön legyenek a megfelelő biztosítékkal védve és kellő keresztmetszetű kábelekkel kerüljenek megtáplálásra. A készülék bekötése a legkevesebb, a védelem szempontjából a hálózat ellenőrzése az, ami kiemelten fontos.

Lámpákat, kapcsolókat, konnektorokat kell felszerelni vagy cserélni

Kicsit szeretnéd feldobni a lakást? Megúntad a gyerekkori csillárodat? Elavultak vagy már nem is működnek a kapcsolók? Elsárgult a konnektor? Szakértő csapatunk Fantasztikusan fel fogja dobni otthonodat ha kicserélünk néhány látszó részt az elektromos hálózatból!

Klíma vagy hőszivattyú számára ki kell építeni az elektromos betáplálást

Szintén külön áramkört, biztosítékot sőt, nagy teljesítményű hőszivattyúk esetén még külön érintésvédelmi relét is be kell építeni a hálózatba a garancia és a biztonság megőrzése érdekében.

Szakembereink összedolgoznak a klimatizálás szakértőivel, hogy te Fantasztikusan elégedett legyél a végeredménnyel.

Elektromos redőnyt szeretnél felszerelni vagy cserélni

Ha még nem volt elektromos redőny a lakásban, akkor ki kell alakítani számukra külön-külön áramköröket, hogy üzemeltetni tudd. Általában ezeket a falba süllyesztve egy nagyobb felújítás részeként szoktuk kialakítani, de van megoldásunk akkor is ha nem szeretnéd megsérteni a falakat!

Mi a feltétele a gyártói garanciának?

Fontos, hogy ezekre odafigyelj!

  • Megfelelő szakipari végzettséggel rendelkező villanyszerelő

  • Külön áramkörre szerelt eszköz

  • Megfelelő keresztmetszetű kábelezés, a vezetékek túlterhelésének megelőzése céljából

  • Megfelelő áramvédőkapcsoló a biztosítéktáblán

  • A garanciapapír szakember általi aláírása és pecsételése

Milyen munkákat bízhatsz még a Fantastic villanyszerelőire?

Fordulj a Fantastic villanyszerelőihez akkor is professzionális segítségért, ha részleges- vagy teljes hálózatfelújításra, karbantartásra, autótöltőre vagy azonnali segítségre van szükséged.

Foglalj online vagy telefonon időpontot és mi egy kiválóan képzett, ajánlott szakembert küldünk, aki a legnagyobb odafigyeléssel intézi a dolgaidat.

Hívj minket, amikor szakértői segítségre van szükséged, különösen, ha otthoni, irodai vagy kerti munkákról van szó, mint például:

Ha lefoglaltál egy adott időpontot és a szakember minden felsorolt feladatot idő előtt elvégzett, további feladatokkal is megbízhatod még felár nélkül. Ezek közé tartozhatnak apróbb javítások, amik boldogabbá tesznek!

Elektromos készülékek beüzemelése és cseréje

A garancia feltétele a szakértelem!

  • Foglalj le egy időpontot online vagy telefonon

  • A megbeszélt időpontban elvégezzük a telepítést

  • Lepecsételjük a garanciapapírokat és ellenőrizzük az áramköröket

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a feltétele a garancia érvényesítésének?

Nagyon jó kérdés, a garancia feltétele ugyanis eszközönként eltérő, de ezeket Fantasztikus szerelőink pontosan ismerik. 1. A nagyteljesítményű eszközöket – bojler, főzőlap, hőszivattyú, klímaberendezés – minden esetben végzettséggel rendelkező erősáramú villanyszerelőnek kell elvégeznie. 2. Megfelelően méretezett kismegszakítóval és kábelezéssel, külön áramkörre kell a készülékeket kötni. 3. Le kell pecsételni a garanciapapírt! Mindig figyelj oda, hogy ezek közül mindegyik meg legyen, mert később még jól jöhet! 😉

Át kell ütemeznem a lefoglalt időpontot. Hogyan tudom ezt megtenni?

A szolgáltatás átütemezéséhez először jelentkezz be Fantastic fiókodba, és lépj az Irányítópultra. Innen könnyedén kezelheted az összes foglalást. Bármilyen segítségre van szükséged, fordulj bizalommal barátságos ügyfélszolgálati csapatunkhoz a 061 7654 110 központi telefonszámunkon.

Van még valami, amit tudnom kell?

Az árak az összes adót tartalmazzák. A szolgáltatási költséghez adott esetben hozzáadódhat az anyagok és a szállítás költsége. Ha a villanyszerelő megérkezik, és nem tudja befejezni a munkát a te hibádból, akkor ki kell fizetned a felmérési díjat, ami 9.000 Ft.

Nincsenek otthon eszközeim, ez probléma?

Semmi gond, villanyszerelőink minden szükséges eszközt és felszerelést visznek a munkához.

Mennyibe kerül a villanyszerelési szolgáltatás?

Ez a szolgáltatás óradíj alapú. A minimális díj időpontonként 1 óra. Az első óra után fél óra alapon számolunk el. Csak a ténylegesen a helyszínen eltöltött időért fizetsz, akkor ha elégedett vagy az elvégzett munkával. Az első óra díja 22.000 Ft, amely tartalmazza a kiszállási díjat és a parkolás költségét, minden további megkezdett fél óra pedig 5.500 Ft

Milyen területeken érhető el a szolgáltatás?

Budapesten és 20 kilométeres vonzáskörzetében biztosan megtalálod a szolgáltatásunkat. Sőt, szolgáltatási területünk még ennél is nagyobb, szinte egész Pest megyére kiterjed.

Kaphatok azonnal villanyszerelési szolgáltatást?

A sűrgős eseteket igyekszünk soron kívül kezelni, sőt gyakran a kisebb munkák esetében is megoldható, de az aktuális foglaltságunk függvényében. Az esetek többségében legkésőbb másnap már tudunk küldeni szakembert.

Mettől meddig dolgoztok?

Villanyszerelőink reggel 8-tól este 6-ig állnak rendelkezésedre. A hét bármely napjára foglalható időpont, beleértve a hétvégéket és a hivatalos ünnepnapokat is. Lehetőség van arra is, hogy a szolgáltatást munkaidő utánra ütemezzük, egy kisebb felár ellenében.

A munkához szükséges anyagokért is fizetnem kell?

Minden villanyszerelő hoz magával kis mennyiségű csavart, fali dugót, kapcsolókat, biztosítékokat stb. Ha a villanyszerelő kis mennyiséget használ fel (kevesebb, mint 2.000 Ft) az anyagokból, azt nem adjuk hozzá a teljes szolgáltatási költséghez. Minden mással kapcsolatban – cserealkatrészek, különböző színű kapcsolók és dugaljak, műszaki cikkek, izzók és lámpatestek esetén kérjük, tájékoztasd ügyfélszolgálatunkat, mert a villanyszerelőnknek előre be kell szereznie a szükséges anyagokat. Ezeknek az anyagoknak az ára hozzáadásra kerül a végszámlához.

Ki garantálja a villanyszerelők munkájának minőségét?

A Fantastic Servicesnél azért dolgozunk, hogy minőségi, gondtalan és biztonságos szolgáltatásokat nyújtsunk, amelyek felülmúlják az elvárásokat. Éppen ezért a villanyszerelési munkákat is 100%-ban garantált minőségbiztosítással fedezzük felár nélkül. Hisszük, hogy erre soha nem lesz szükség, de ha nem vagy elégedett a telepítési, csere- vagy javítási munkával, akkor díjmentesen küldünk egy másik villanyszerelőt, aki elvégzi a feladatokat kívánságod szerint.

Mutasd mind

Hogyan foglalhatok villanyszerelőt?

Ez Fantasztikusan egyszerű! Válaszd a online időpontfoglaló rendszerünket és intézd otthonod ügyeit a foteled kényelméből! Jobban szereted az emberi hangot? Keress bennünket hétfőtől-péntekig reggel 8:00 és délután 17:00 között a 06204767954 központi telefonszámunkon, ahol munkatársaink készséggel segítenek megtalálni a Fantasztikus megoldást!

Szánj több időt magadra, az ottonodat bízd Fantasztikus szakemberekre!